Firma, która przerwała szkolenie pielęgniarek, chce dalej organizować kursy Pracujemy nad szczegółowym planem restrukturyzacji, który pozwoli nam odzyskać dawnych klientów i pozyskać nowych - zapewnia prezes firmy. Fot. Archiwum

Jesteśmy zdeterminowani, żeby mimo trudnej sytuacji kontynuować działalność na rynku - zapewnia Patryk Krzyżanowski, prezes Zarządu Interrete sp. z o.o. w restrukturyzacji, w odpowiedzi na publikację Rynku Zdrowia o pielęgniarkach, które nie mogły dokończyć szkolenia podyplomowego, prowadzonego przez spółkę.

O problemach pielęgniarek pisaliśmy w tekście Szkolenia nie ukończyły, zostały z długami. Czy będą zmiany w kształceniu pielęgniarek?

W publikacji przedstawiliśmy ich trudną sytuację i reakcję samorządu pielęgniarek i położnych oraz Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych. Do sprawy postanowił odnieść się teraz prezes firmy Patryk Krzyżanowski.

W przesłanej Rynkowi Zdrowia informacji podkreśla, że spółka Interrete przez lata budowała zaufanie i uzyskała wysoką pozycję na rynku, a organizowane w całej Polsce kursy cieszyły się ''znakomitą renomą niezależnie od tego, gdzie były realizowane''.

W jego ocenie, dynamiczny rozwój firmy został przerwany przez czynniki, które nie do końca dały się przewidzieć. Były nimi m.in. rotacja wśród pracowników, otwarcie konkurencyjnych firm przez byłych managerów, raportowanie nieprzekazujące prawdziwego obrazu sytuacji w firmie.

''Wszystko to doprowadziło do zachwiania płynności finansowej i miało wpływ na zaburzenia w realizacji wcześniej zawartych umów'' - przyznaje prezes.

Dalej informuje, że w celu ratowania firmy i umożliwienia wywiązania się w jak największym stopniu z podjętych zobowiązań Zarząd złożył wniosek o otwarcie postępowania sanacyjnego. Decyzją Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Fabrycznej (VIII Wydział Gospodarczy dla spraw Upadłościowych i Restrukturyzacyjnych) zostało ono otwarte z dniem 12 grudnia 2018 r. ''Dla naszych kontrahentów oznacza to, że chociaż zobowiązania sprzed 12 grudnia 2018 będą obsługiwane zgodnie z zatwierdzonym przez wierzycieli układem, to wszystkie wierzytelności powstałe po tej dacie płacimy terminowo''.

''Kluczową sprawą jest dla nas dobro naszych klientów'' - zapewnia prezes i wyjaśnia, że dlatego na początku grudnia zwrócił się do CKPPiP, NIPiP oraz Okręgowych Izb z propozycją spotkania i wskazania możliwej drogi rozwiązania problemu.

''Reakcje tych podmiotów były różne. Niestety, do spotkania nie doszło, a z wielu Izb zaczęły przychodzić wezwania do kontroli, co zupełnie sparaliżowało naszą pracę w okrojonym i tak składzie'' - czytamy w przesłanym stanowisku.

''Nie oznacza to jednak, że rezygnujemy z walki o zakończenie specjalizacji! Jesteśmy zdeterminowani, żeby mimo trudnej sytuacji kontynuować działalność na rynku'' - deklaruje i dodaje, że obecnie trwa audyt szkoleń specjalizacyjnych.

''Pracujemy nad szczegółowym planem restrukturyzacji, który pozwoli nam odzyskać dawnych klientów i pozyskać nowych. (…) Systematycznie wznawiamy zawieszone wcześniej zajęcia, jednak wobec zmniejszonego składu osobowego musimy robić to w określonej kolejności'' - tłumaczy.

''Wbrew sugestii artykułu nie unikamy kontaktu. W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do osobistego kontaktu: p.krzyzanowski@meducare.pl, tel. 537 885 727 lub przez nasz sekretariat: biuro@meducare.pl, tel. 71 707 12 99. Odpowiedzi na maile będą udzielane w trybie pilnym'' - zaznacza prezes.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.