Jak zaplanować zdrowotną kampanię społeczną, która trafi do szerokiego kręgu odbiorców? Czy rozpoznawalność kampanii jest równoznaczna z jej powodzeniem? Media tradycyjne, social media, dotarcie bezpośrednie czy własne medium? Z jakich narzędzi komunikacji należy korzystać?

Odpowiedzi na te pytania padną podczas szkolenia  "Skuteczna komunikacja w healthcare PR" (Katowice, 15 stycznia 2015 r.), prowadzonego przez Iwonę Kubicz, prezesa zarządu Procontent Communication.

W programie szkolenia między innymi:
• Czym jest healthcare PR?
• Podstawowe narzędzia i kanały komunikacji
• Wykorzystanie niestandardowych działań komunikacyjnych
• Wykorzystanie wizerunku organizacji pozarządowych i ekspertów medycznych w działaniach kampanii społecznej
• Planowanie kampanii PR, globalne trendy
• Media tradycyjne, social media, dotarcie bezpośrednie czy własne medium?
• Wybór odpowiednich kanałów komunikacji
• Zdrowotne kampanie społeczne
• Po co realizować kampanię społeczną?
• Kontrowersje towarzyszące niektórym kampaniom
• Case studies – dobre praktyki z Polski i zagranicy
• Warsztaty szkoleniowe "Przełam tabu, okiełznaj youtube, dotrzyj do pacjentów".

Organizator: Centrum Kreowania Liderów S.A.

Szczegóły i zapisy: www.ckl.pl/skuteczna-komunikacja-w-healthcare-pr

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH