Jak zaplanować zdrowotną kampanię społeczną, która trafi do szerokiego kręgu odbiorców? Czy rozpoznawalność kampanii jest równoznaczna z jej powodzeniem? Media tradycyjne, social media, dotarcie bezpośrednie czy własne medium? Z jakich narzędzi komunikacji należy korzystać?

Odpowiedzi na te pytania padną podczas szkolenia  "Skuteczna komunikacja w healthcare PR" (Katowice, 15 stycznia 2015 r.), prowadzonego przez Iwonę Kubicz, prezesa zarządu Procontent Communication.

W programie szkolenia między innymi:
• Czym jest healthcare PR?
• Podstawowe narzędzia i kanały komunikacji
• Wykorzystanie niestandardowych działań komunikacyjnych
• Wykorzystanie wizerunku organizacji pozarządowych i ekspertów medycznych w działaniach kampanii społecznej
• Planowanie kampanii PR, globalne trendy
• Media tradycyjne, social media, dotarcie bezpośrednie czy własne medium?
• Wybór odpowiednich kanałów komunikacji
• Zdrowotne kampanie społeczne
• Po co realizować kampanię społeczną?
• Kontrowersje towarzyszące niektórym kampaniom
• Case studies – dobre praktyki z Polski i zagranicy
• Warsztaty szkoleniowe "Przełam tabu, okiełznaj youtube, dotrzyj do pacjentów".

Organizator: Centrum Kreowania Liderów S.A.

Szczegóły i zapisy: www.ckl.pl/skuteczna-komunikacja-w-healthcare-pr

Podobał się artykuł? Podziel się!

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.