Izba Gospodarki Elektronicznej zakończyła etap zgłoszeń do Konkursu e-Commerce Polska awards 2017. W piątej edycji Konkursu wpłynęło więcej zgłoszeń niż w ubiegłym roku. Dużym zainteresowaniem w tym roku cieszyły się nowe kategorie dla e-medycyny, e-usług oraz e-administracji.

- W tym roku liczba zgłoszeń do naszego konkursu przekroczyła nasze oczekiwania. Rozszerzenie odbiorców konkursu o nowe kategorie - e-medycyna, e-usługi i e-administracja, które spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem, pokazało nam, że Konkurs e-Commerce Polska awards ma potencjał do wyznaczania standardów i nagradzania najlepszych na rynku całej gospodarki cyfrowej - podkreśla Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.

13 sierpnia upłynął termin nadsyłania zgłoszeń do tegorocznej edycji, która obejmuje 17 kategorii. Trwa ich preselekcja, po której do obrad przystąpi grono jury składające się z reprezentantów wiodących przedsiębiorstw gospodarki elektronicznej. Są to osoby, które na co dzień zajmują się rozwojem branży elektronicznej, doradzają oraz prowadzą biznes.

Jurorzy będą oceniać sklepy za pomocą aplikacji online w skali od 0 do 5. Nominacje zostaną przyznane uczestnikom każdej kategorii, którzy uzyskają  najwyższą sumaryczną liczbę punktów od jurorów. W każdej kategorii nominację otrzyma maksymalnie 5 podmiotów.

Laureatem zostanie ten spośród nominowanych uczestników (w danej kategorii), który uzyskał największą łączną liczbę punktów. W przypadku uzyskania jednakowej liczby punktów głos decydujący będzie miał przewodniczący jury. Nominowanych w konkursie poznamy 19 września.

Tegorocznych zwycięzców e-Commerce Polska awards poznamy 9 listopada podczas Gali wręczenia nagród, która odbędzie się w Hotelu Novotel Warszawa Centrum.

W dniach 17-31 sierpnia odbędzie się głosowanie internautów w kategorii „Najlepsza obsługa klienta” wśród zgłoszonych do konkursu e-sklepów.

Harmonogram konkursu:
Etap I ( 26.05-13.08 ) - zgłoszenia uczestników
Etap II ( 16.08-18.08 ) - preselekcja zgłoszeń
c) Etap III ( 21.08-30.08 ) - głosowanie członków jury: ocena uczestników przez członków jury w poszczególnych kategoriach konkursu w poszczególnych w grupach
d) Etap IV ( 04.09-14.09 ) - audyt wyników konkursu,
e) Etap V (19.09) - ogłoszenie na stronie konkursu listy nominowanych uczestników w poszczególnych kategoriach konkursu w każdej grupie
Etap VI (09.11.2017 r.) - Gala.

Partner Główny konkursu: ORBA
Partnerzy Kategorii:
Getresponse - Partner Kategorii "Innowacje cyfrowe dla e-usług"
Przelewy24 - Partner Kategorii "Strona roku"
Visa  - Partner Kategorii "Innowacja Roku"
Bluerank - Partner Kategorii "Najlepsze dostosowanie sklepu do sprzedaży wielokanałowej"
Mobile Institute - Partner Kategorii "Mobilny design roku"

Patroni merytoryczni: Polskie Stowarzyszenie HL7, PharmaNET oraz Polska Izba Informatyki Medycznej

Strona konkursu: ecpawards.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH