Kampania "Zadbaj o serce"

Rusza czwarta edycja kampanii "Zadbaj o serce". Publikacja Wydawnictwa Medical Media Solutions ukaże się 15 września wraz z dziennikiem Rzeczpospolita. Jej celem jest zwiększenie świadomości i aktywizowanie postaw dotyczących zdrowego stylu życia.

Publikację otwiera wypowiedź prof. Piotra Hoffmana, prezesa Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego na temat profilaktyki oraz najistotniejszych wyzwań polskiej kardiologii.

Twarzą kampanii została Anna Szafraniec-Rutkiewicz, kolarka górska, u której w roku 2015 została zdiagnozowana arytmia.

- Jednym z ważniejszych tematów publikacji jest właściwe stosowanie leków przeciwkrzepliwych, które zapobiegają powikłaniom zatorowym. O tym, jak ważna jest edukacja pacjentów w kontekście leczenia rozmawiamy z prof. Piotrem Pruszczykiem. Polecamy zapoznać się również z wypowiedzią dr hab. Filipa M. Szymańskiego z I Katedry i Kliniki Kardiologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, który przedstawi możliwości skutecznego leczenia obturacyjnego bezdechu sennego - informuje Wydawnictwo Medical Media Solutions.

Z kolei prof. Krzysztof Narkiewicz przybliży temat nadciśnienia tętniczego. Na łamach publikacji znajdzie się też wywiad z Alicją Morze, która reprezentuje Polskie Stowarzyszenie Osób z Nadciśnieniem Płucnym i Ich Przyjaciół.

Publikacja do pobrania:
dbajozdrowie.info

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH