Już od kilku miesięcy to centrum medyczne prowadzi rozmowy z funduszami private equity i firmami ubezpieczeniowymi na temat dokapitalizowania spółki. Ostateczne decyzje w sprawie wyboru potencjalnego inwestora zapadną w drugiej połowie tego roku.

Tymczasem Enel-Med ogłosił wyniki finansowe za 2007 rok i podał, że zamknął go przychodami w wysokości 88,3 mln zł i 36 proc. wzrostem sprzedaży w porównaniu z rokiem poprzedzającym.

Jak twierdzą w Enel-Med, dwucyfrowy wzrost  to wynik inwestycji związanych z rozbudową sieci własnych placówek oraz zakupem aparatury medycznej. Wśród zrealizowanych przedsięwzięć inwestycyjnych znalazł się m.in. nowy oddział Enel-Medu we Wrocławiu oraz Centrum Psychologiczne w Warszawie.

Największy udział we wzroście przychodów miała przy tym sprzedaż abonamentów medycznych dla klientów korporacyjnych, ubezpieczeń zdrowotnych dla klientów indywidualnych oraz usług diagnostycznych.

Te ostatnie usługi Enel-Med rozwinął, m.in. dzięki otwarciu w Centrum Teleradiologii w Mielcu pracowni rezonansu magnetycznego oraz uruchomieniu w warszawskim Szpitalu Bielańskim dwóch nowych pracowni USG i mammografii. Nie bez wpływu na wyniki pozostawał także rozwój usług stomatologicznych i protetycznych. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH