NFZ opublikował zarządzenie prezesa Funduszu z dnia 9 sierpnia 2018 r. zmieniające zarządzenie ws. regulaminu organizacyjnego centrali Narodowego Funduszu Zdrowia.

Jak czytamy w uzasadnieniu, zmiany dokonywane niniejszym zarządzeniem przewidują:

- Przekazanie do departamentu analiz i strategii części zadań dotychczas realizowanych przez gabinet prezesa Funduszu. Wykonywanie przez departament analiz i strategii całokształtu zadań związanych z monitorowaniem funkcjonowania w Funduszu kontroli zarządczej i sporządzeniem planu pracy, o którym mowa w przepisach ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, ma ułatwić wypracowywanie dokumentacji o charakterze strategicznym i efektywne monitorowanie stopnia realizacji założonych celów.

- Doprecyzowanie postanowień określających nazwy dwóch ewidencji prowadzonych w gabinecie prezesa Funduszu.

- Wpisanie do zadań wszystkich komórek organizacyjnych obowiązku współpracy z działem bezpieczeństwa i ciągłości działania.

- Wskazanie prezesa Funduszu jako osoby podejmującej decyzje dotyczące nabywania praw i zaciągania zobowiązań w ramach planu finansowego oraz rzeczowego planu wydatków inwestycyjnych.

Więcej: www.nfz.gov.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

PARTNER DZIAŁU

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.