NFZ zaczął sprawdzać, jak placówki wydają nasze pieniądze. Były kontrole i nieprawidłowości, są wypowiedzenia kontraktów.

Jak już pisaliśmy wielkopolski oddział Funduszu wypowiedział kontrakty czterem poradniom specjalistycznym. Teraz wiadomo, że chodzi o poradnie w Poznaniu, Lesznie i Kaliszu. Przychodnie przez pół roku nie przyjęły ani jednego pacjenta.

Tłumaczyły, że nie było chętnych na ich usługi. Według NFZ poradnie nie wykorzystały 240 tys. złotych. Pieniądze trafią teraz do innych placówek, które świadczą ambulatoryjną opiekę specjalistyczną.

Nieprawidłowości było więcej, w sumie w 24 poradniach. – Na przykład pacjenci w ogóle nie wiedzieli, że w tym miejscu ta, konkretna poradnia funkcjonuje, choć w naszym systemie była zgłoszona – informuje Zbigniewa Nowodworska, dyrektor oddziału NFZ w Poznaniu.

Niektóre placówki nie miały sprawozdań, a te dla Funduszu są podstawą do zapłaty za wykonane usługi.

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus
  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

PARTNER DZIAŁU

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.