Pierwsza połowa 2009 roku przyniosła Centrum Medycznemu ENEL-MED przychody wysokości 61,2 mln zł. Oznacza to 11 proc. wzrost w stosunku do dwóch pierwszych kwartałów ubiegłego roku.

Na wzrost miały wpływ bardzo dobre wyniki ze sprzedaży abonamentów medycznych dla klientów korporacyjnych. Wpływy z tego tytułu wyniosły w pierwszych dwóch kwartałach ponad 30 mln zł, co stanowi 49 proc. wszystkich przychodów firmy.

– Korzystne wyniki, to zasługa wyjątkowego zaufania naszych klientów, którzy doceniają jakość, kompleksowość i wysoką dostępność usług – mówi Adam Rozwadowski, prezes Zarządu ENEL-MED. – Jednak uzyskany wzrost świadczy przede wszystkim o bardzo dobrym przygotowaniu Centrum do wyzwań stawianych przez obecną dekoniunkturę.

Spośród ogólnopolskich firm medycznych Centrum Medyczne ENEL-MED jako pierwsze na rynku posiadało tak znacznie zdywersyfikowaną ofertę medyczną, która w czasie kryzysu umożliwiła osiągnięcie 11 proc. wzrostu. W pierwszym półroczu 2009 roku diagnostyka obrazowa oraz usługi komercyjne przyniosły łączne wpływy wysokości 29 proc. wszystkich przychodów. Mocną pozycję szpitala ENEL-MED ugruntowały jego dochody stanowiące 10 proc. ogólnych przychodów z dwóch kwartałów, natomiast wzmożony rozwój usług stomatologicznych i protetycznych od początku br. zaowocował zyskami 8 proc. całości przychodów.

Centrum Medyczne ENEL-MED istnieje już 16 lat. Ma oddziały w Krakowie , Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu, własny szpital – na warszawskim Zaciszu oraz oddziały diagnostyczne, pracownie diagnostyczne i blisko 350 partnerów medycznych w całej Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.