Pierwsza połowa 2009 roku przyniosła Centrum Medycznemu ENEL-MED przychody wysokości 61,2 mln zł. Oznacza to 11 proc. wzrost w stosunku do dwóch pierwszych kwartałów ubiegłego roku.

Na wzrost miały wpływ bardzo dobre wyniki ze sprzedaży abonamentów medycznych dla klientów korporacyjnych. Wpływy z tego tytułu wyniosły w pierwszych dwóch kwartałach ponad 30 mln zł, co stanowi 49 proc. wszystkich przychodów firmy.

– Korzystne wyniki, to zasługa wyjątkowego zaufania naszych klientów, którzy doceniają jakość, kompleksowość i wysoką dostępność usług – mówi Adam Rozwadowski, prezes Zarządu ENEL-MED. – Jednak uzyskany wzrost świadczy przede wszystkim o bardzo dobrym przygotowaniu Centrum do wyzwań stawianych przez obecną dekoniunkturę.

Spośród ogólnopolskich firm medycznych Centrum Medyczne ENEL-MED jako pierwsze na rynku posiadało tak znacznie zdywersyfikowaną ofertę medyczną, która w czasie kryzysu umożliwiła osiągnięcie 11 proc. wzrostu. W pierwszym półroczu 2009 roku diagnostyka obrazowa oraz usługi komercyjne przyniosły łączne wpływy wysokości 29 proc. wszystkich przychodów. Mocną pozycję szpitala ENEL-MED ugruntowały jego dochody stanowiące 10 proc. ogólnych przychodów z dwóch kwartałów, natomiast wzmożony rozwój usług stomatologicznych i protetycznych od początku br. zaowocował zyskami 8 proc. całości przychodów.

Centrum Medyczne ENEL-MED istnieje już 16 lat. Ma oddziały w Krakowie , Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu, własny szpital – na warszawskim Zaciszu oraz oddziały diagnostyczne, pracownie diagnostyczne i blisko 350 partnerów medycznych w całej Polsce.

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH