Telefoniczna Informacja Pacjenta będzie całodobowa już od… Telefoniczna Informacja Pacjenta w nowej odsłonie startuje 2 września od godz. 8 rano. Fot. Materiały prasowe

Od 2 września Telefoniczna Informacja Pacjenta dostępna będzie 24 godziny na dobę we wszystkie dni tygodnia.

Jak informuje Departament Obsługi Pacjenta NFZ, oprócz całodobowej dostępności (również w weekendy i święta) TIP zaoferuje od września znacznie więcej:
- Informację o miejscach świadczenia nocnej i świątecznej opieki lekarskiej i najbliższych SOR-ach 24 godziny na dobę;
- Informację o dostępności leków;
- Konsultantów z językiem angielskim;
- Zamówienie rozmowy z tłumaczem języka migowego;
- Możliwość skorzystania z chatu i maila.

Ponadto, większa liczba konsultantów pozwoli na maksymalne skrócenie czasu oczekiwania na rozmowę, dzięki czemu jeszcze więcej dzwoniących będzie mogło skorzystać z porady konsultantów. Jakość działania TIP będzie stale monitorowana przez NFZ - czytamy w komunikacie Funduszu.

Możliwość rozwoju usług TIP i zapewnienie całodobowej obsługi to efekt zawartej 30 lipca 2019 r. w trybie przepisów o zamówieniach publicznych umowy z firmą CCIG Group, która przez najbliższe dwa lata będzie zajmowała się obsługą TIP.

Telefoniczna Informacja Pacjenta w nowej odsłonie startuje 2 września od godz. 8 rano.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.