Stołeczny szpital promuje się na portalu społecznościowym

Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie to pierwsza ze stołecznych lecznic, która ma profil na portalu społecznościowym.

Jak podaje Gazeta Wyborcza, szpital chce w ten sposób przyciągnąć młodszych pacjentów, bo ich leczenie jest najbardziej opłacalne. Lecznica promuje się na Facebooku i serwisie YouTube.

Na  facebookowym koncie szpitala znaleźć można filmy z robionych tam operacji, zdjęcia odnowionych sal dla pacjentów oraz informację, że w niedawno otwartej klinice kardiochirurgii odbyło się już 80 zabiegów.

Inne stołeczne szpitale skupiły się na rozbudowaniu swoich stron internetowych. Witryny dostosowane są do osób niedowidzących czy z zaburzeniami rozpoznawania barw. Szeroko informują o ofercie, również tej komercyjnej. Na szpitalnych stronach można również znaleźć informacje o wakatach.

Więcej: www.gazeta.pl

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH