Gazeta Wyborcza/Rynek Zdrowia | 25-02-2011 21:05

Stołeczny szpital promuje się na portalu społecznościowym

Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie to pierwsza ze stołecznych lecznic, która ma profil na portalu społecznościowym.

Jak podaje Gazeta Wyborcza, szpital chce w ten sposób przyciągnąć młodszych pacjentów, bo ich leczenie jest najbardziej opłacalne. Lecznica promuje się na Facebooku i serwisie YouTube.

Na  facebookowym koncie szpitala znaleźć można filmy z robionych tam operacji, zdjęcia odnowionych sal dla pacjentów oraz informację, że w niedawno otwartej klinice kardiochirurgii odbyło się już 80 zabiegów.

Inne stołeczne szpitale skupiły się na rozbudowaniu swoich stron internetowych. Witryny dostosowane są do osób niedowidzących czy z zaburzeniami rozpoznawania barw. Szeroko informują o ofercie, również tej komercyjnej. Na szpitalnych stronach można również znaleźć informacje o wakatach.

Więcej: www.gazeta.pl