Prywatne poprawianie urody w publicznym szpitalach

ZOZ MSWiA w Bydgoszczy wprowadził do swojego katalogu odpłatne operacje plastyczne. Sukcesu nie odniósł. Podobnie jak klinika chirurgii plastycznej w Szpitalu Uniwersyteckim nr 1 w Bydgoszczy, oferująca m.in. zabiegi z medycyny estetycznej.

Gazeta Wyborcza analizuje przyczyny niepowodzeń publicznych szpitali w świadczeniu tego typu usług komercyjnym pacjentom i dochodzi do wniosku, że lecznice nie inwestują w reklamę, nie zapewniają intymnych warunków hotelowych pacjentom, ociągają się z wprowadzaniem nowości. Dlatego, jeśli ktoś chce sobie poprawić urodę, robi to w prywatnej klinice. Mimo że ceny są w nich wyższe.

Decydujące o sukcesie czynnik to reklama, nazwisko lekarza, dobrze przygotowana strona internetowa i wprowadzanie nowości z dziedziny medycyny estetycznej.

Więcej: www.gazeta.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH