Poznań: pielęgniarki odchodzą z interny - szpital chce je zatrzymać Pielęgniarki wyjaśniają, że jest ich zbyt mało i są już zmęczone nadmiarem obowiązków Fot. Archiwum

Pielęgniarki z interny Centrum Medycznego HCP Sp. z o.o. w Poznaniu złożyły wypowiedzenia. Wyjaśniają, że jest ich zbyt mało i są już zmęczone nadmiarem obowiązków.

Joanna Bierła, wiceprezes zarządu spółki CM HCP zaznacza, że szpital nie zamknie  oddziału, nie zmniejszy też liczby przyjęć. Na razie trwają rozmowy z pielęgniarkami i władze lecznicy mają nadzieję, że uda się dojść do porozumienia - informuje Głos Wielkopolski.

Oddział wewnętrzny CM HCP liczy 60 łóżek. Chorymi opiekują się zazwyczaj trzy pielęgniarki, a podczas dyżurów nocnych nawet dwie. Pacjenci to często ludzie obłożnie chorzy, którzy wymagają szczególnej troski. Pielęgniarki z innych oddziałów przyznają, że praca na wewnętrznym jest bardzo ciężka i niewdzięczna.

Zarząd Centrum wskazuje, że bez względu na wynik rozmów z pielęgniarkami, które chcą zrezygnować z pracy, planowane są nowe przyjęcia. Planowana jest także zmiana warunków finansowych, ale dopiero po powrocie prezesa, który przebywa obecnie na urlopie. Dlatego pielęgniarki zostały poproszone o cierpliwość.

Więcej: www.gloswielkopolski.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

PARTNER DZIAŁU

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.