Polski DocPlanner liderem rynku umawiania wizyt lekarskich DocPlanner działa w 25 krajach, odwiedza go miesięcznie 17 mln pacjentów Fot. Archiwum

Po dwóch latach negocjacji warszawski startup DocPlanner (Znany Lekarz) zajmujący się umawianiem wizyt lekarskich kupił swojego hiszpańskiego konkurenta (Doctoralia) za 80 mln zł i stał się niekwestionowanym liderem rynku.

Według informacji Pulsu Biznesu polski startup wyłożył na przejęcie ponad 80 mln zł. Transakcja pozwoli Polakom na ekspansję na nowe rynki - głównie hiszpańsko- i portugalsko języczne: Hiszpanię, Brazylię, Meksyk, gdzie bardzo popularna jest prywatna opieka medyczna.

DocPlanner nie jest jeszcze rentowny, ale niewiele brakuje, aby zaczął zarabiać.

DocPlanner działa w 25 krajach, odwiedza go miesięcznie 17 mln pacjentów. Jego baza zawiera 18 tys. aktywnych lekarzy.

Więcej: www.spiderweb.pl

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH