Nie będzie biura NFZ w Malborku Nie będzie biura NFZ w Malborku. Fot. Archiwum

W Malborku nie będzie biura Narodowego Funduszu Zdrowia. Obsługiwało mieszkańców sześciu okolicznych powiatów.

Punkt  w Malborku odwiedzają mieszkańcy powiatów: malborskiego, kwidzyńskiego, sztumskiego, nowodworskiego, tczewskiego i starogardzkiego. 25 marca NFZ go zamyka.

Starostwo wysłało do NFZ list protestacyjny w tej sprawie. Fundusz twierdzi, że wszystkie zakłady opieki zdrowotnej otrzymały wiadomość o zamknięciu punktu. Zdaniem funduszu nakłady na utrzymanie punktu, w tym na wynagrodzenia obejmujące trzy etaty, są niewspółmierne do zainteresowania.

Niebawem wnioski w sprawie EKUZ i potwierdzenia przyznania wyrobów medycznych trzeba będzie składać drogą pocztową (tradycyjną lub e-mailową) albo jechać do Punktu Obsługi Ubezpieczonych w Gdańsku.

W miejscowym punkcie pracują trzy osoby, które otrzymały propozycję przenosin do Gdańska. Starosta malborski deklaruje, że powiat w razie potrzeby może zapewnić lokal nieodpłatnie.

Więcej: www.dziennikbaltycki.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

PARTNER DZIAŁU

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.