NFZ ws. rejestracji rozmów telefonicznych z pacjentami

NFZ informuje świadczeniodawców, którzy od 1 stycznia 2014 r. będą realizowali świadczenia w zakresie nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, o konieczności posiadania rejestratora rozmów telefonicznych lub systemu rejestrującego, z zapewnieniem archiwizacji nagrań.

Rejestracja rozmów telefonicznych związanych z procesem udzielania świadczeń powinna odbywać się dla każdego numeru, pod którym odbierane są rozmowy u świadczeniodawcy.

Obowiązek rejestracji rozmów wynika z rozporządzenia ministra zdrowia z 24 września 2013 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej.

Więcej: www.nfz.gov.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH