Spółka Medicover wdrożyła informatyczny system zarządzania kadrami i płacami. Jedno z rozwiązań pozwala także na prowadzenie badań kompetencji i oceny pracowników spółki, czyli blisko 3 tysięcy osób. W ramach projektu uruchomiono również portal pracowniczy.

Dzisiaj na dobro spółki pracuje 3 tysiące pracowników (lekarze, personel medyczny i administracyjny, menedżerowie), w 15 własnych centrach i w placówkach współpracujących.

Zarządzanie dużą strukturą organizacyjną wymaga stałego monitoringu standardu usług oraz kompetencji personelu. W Medicover jest to realizowane poprzez prowadzenie okresowych ocen personelu. Wyniki ewaluacji kompetencji są ściśle powiązane z systemami: wynagrodzeń, planowania sukcesji oraz szkoleń.

- Przykładamy dużą wagę do stałego i systematycznego przeprowadzania procesu ocen pracowniczych. Pozwala to wyłonić najlepszych kandydatów do awansu, a dzięki stałemu monitoringowi kompetencji zatrudniona kadra jest wysoce wykwalifikowana. Z przeprowadzonych ocen wynika także potrzeba szkoleń. Ponadto jest to bardzo dobre źródło informacji zwrotnej od naszych pracowników - mówi Krystyna Purowska, dyrektor ds. personalnych w Medicover.

Dostawcą rozwiązania informatycznego jest firma Macrologic.

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.