MZ o likwidacji Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu. Fot. Katarzyna Gubała

W Dzienniku Urzędowym MZ opublikowano zarządzenie w sprawie powołania komisji mającej na celu ustalenie warunków likwidacji Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu.

W skład komisji powołanej rozporządzeniem z 24 maja wchodzą: jako jej przewodniczący Jacek Bębenek, przedstawiciel Departamentu Nadzoru i Kontroli w MZ oraz członkowie - Halina Stankiewicz, pełniąca obowiązki dyrektora Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu, Magdalena Przydatek z Departamentu Kwalifikacji Medycznych i Nauki w MZ, a także dwóch przedstawicieli Rady Naukowej Instytutu.

Do zadań Komisji należy opracowanie opinii zawierającej w szczególności: analizę stanu organizacyjno-prawnego oraz ocenę stanu ekonomiczno-finansowego Instytutu, analizę stanu kadrowego IMPiZŚ, analizę możliwości zaspokojenia lub zabezpieczenia zobowiązań IMPiZŚ oraz propozycje w zakresie zagospodarowania mienia i należności Instytutu.

Więcej: dziennikmz.mz.gov.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.