Lublin: COZL trzeba bronić przed atakiem mediów - uważają związkowcy Związkowcy założyli Komitet Obrony Dobrego Imienia COZL. Fot. COZL

Związkowcy Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej założyli Komitet Obrony Dobrego Imienia COZL i skierowali list otwarty do mediów. Wskazują w nim na "bezprzykładne ataki" na szpital.

Autorzy pisma wskazują, że Centrum Onkologii znacznie zwiększyło zakres swoich działań jako pełnoprofilowy, wysokospecjalistyczny ośrodek onkologiczny. Podkreślają, że rośnie liczba pacjentów lecznicy, a placówka jest sukcesywnie wyposażana w wysokospecjalistyczny sprzęt diagnostyczno-zabiegowy, co z kolei skutkuje rozszerzeniem zakresu świadczeń zdrowotnych.

Członkowie Komitetu Obrony Dobrego Imienia COZ zaznaczają, że stało się to ''dzięki wyjątkowemu zaangażowaniu pracowników Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli i umiejętnościom menadżerskim kadry zarządzającej''.

Przekonują, że kreowanie negatywnego wizerunku COZL w mediach jest niesprawiedliwe. W liście otwartym Komitet stawia mediom pytania, m.in. o to, ''komu zależy na tym, żeby zniweczyć tak duże zaangażowanie i wkład pracy na rzecz społeczeństwa''.

 Przypomnijmy, że w lipcu media pisały m.in. o zarobkach Elżbiety Starosławskiej. Według Gazety Wyborczej, szefowa Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej w 2014 r. zarobiła ponad 400 tys. zł, a rok wcześniej jeszcze więcej.

Czytaj: Lubelskie: tak zarabiają dyrektorzy szpitali marszałkowskich

Głośno było również o społecznym ruchu na rzecz pozbycia się jaskrawych kolorów z fasady górującego nad miastem nowego 11-piętrowego budynku Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej, czemu dyrektor Starosławska była przeciwna.

Czytaj też: Mieszkańcy Lublina chcą przemalować szpital. Skrzyknęli się na facebooku

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH