Kujawsko-Pomorskie: NFZ sprawdzi, czy do rejestracji można się dodzwonić Fot. Archiwum

Pacjenci wskazują, że rejestracja telefoniczna do przychodni to fikcja. Żeby dostać się do lekarza, najlepiej stawić się w lecznicy jeszcze przed jej otwarciem.

Dziennikarze Expressu Bydgoskiego postanowili sprawdzić w jakim czasie uda im się dodzwonić do rejestracji. W jednym przypadku połączenie telefoniczne z rejestratorką zajęło im 40 minut. Uzyskali wyjaśnienie, że w pierwszej kolejności obsługiwani są pacjenci, którzy osobiście stawiają się w lecznicy.

W innej placówce numer był zajęty, ale automatyczna sekretarka informowała, że czas oczekiwania jest zbyt długi i należy zadzwonić za 15 minut. Odsyłała także do rejestracji on-line.

Kujawsko-Pomorski Oddział Wojewódzki NFZ zapewnia, że każdy sygnał od pacjentów, którzy informują o problemach z rejestracją telefoniczną u wskazanego świadczeniodawcy, jest sprawdzany.

Więcej: www.express.bydgoski.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH