Kielce: firma wykonała audyt, potem dyrektor szpitala zatrudnił jej pracownika Dyrektor wyjaśnia, że potrzebował kogoś, kto przygotuje plan naprawczy Fot. Archiwum (zdjęcie ilustracyjne)

Przeprowadzenie audytu w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach zlecił w połowie 2018 r. Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego. W grudniu tego samego roku pracę w lecznicy rozpoczął jeden z pracowników firmy audytorskiej.

Za 2017 rok strata szpitala wojewódzkiego wyniosła 26 mln zł. Audyt wykonała firma AMG. Wykazał on m.in., że brakuje nadzoru w zakresie zlecania najdroższych badań, są także problemy z przekazywaniem informacji z poszczególnych oddziałów i klinik - informuje Gazeta Wyborcza.

Kilka miesięcy po audycie w szpitalu zatrudnienie znalazł jeden z pracowników AMG. Otrzymuje wynagrodzenie w wysokości dwóch średnich krajowych. W trzecim kwartale 2018 r. średnia wynosiła 4580,20 zł brutto miesięcznie.

Andrzej Domański, dyrektor szpitala, nic niestosownego w zatrudnieniu specjalisty nie widzi - wskazuje Gazeta Wyborcza. Wyjaśnia, że potrzebował kogoś, kto przygotuje plan naprawczy i ma w tym zakresie wiedzę. Sam - jak podkreśla - nie jest w tym zakresie omnibusem.

Więcej: www.wyborcza.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.