Giżycko: czego oczekują pacjenci szpitala?

Realizację projektu "Najlepszy szpital Giżycko" zainicjowano w lecznicy w Giżycku należącej do Grupy Nowy Szpital. Działania rozpoczęto od przeprowadzenia ankiety wśród pacjentów placówki i mieszkańców. Wypełniło ją 500 osób.


W czwartek (11 kwietnia) przedstawione zostały wyniki opracowane na podstawie dotychczas złożonych ankiet, powołani zostali także liderzy projektu z poszczególnych oddziałów oraz pionów szpitala. Ich zadaniem będzie dalsze koordynowanie przedsięwzięcia i pomoc we wdrażaniu zmian.

Pacjenci udzielali odpowiedzi na pytania w kategoriach dotyczących: zmian ogólnych, postępowania lekarza prowadzącego i personelu pielęgniarskiego oraz dodatkowych usług szpitalnych.

W kategorii zmian ogólnych, aż 58 proc. oczekuje lepszych posiłków, 34 proc. lepszego wyposażenia sal chorych, a 17 proc. przystosowania węzłów sanitarnych do potrzeb chorych.

Od szpitala pacjenci oczekują przede wszystkim dostępu do internetu (48 proc.
), bankomatu (31 proc.
) i możliwości dokonywania drobnych zakupów (18 proc.
).

Od lekarza prowadzącego: wyrażania się w sposób bardziej zrozumiały dla pacjenta (48 proc.), wyjaśnienia kwestii związanych z planowanym zabiegiem/badaniem (42 proc.
) i uważniejszego słuchania pacjenta (35 proc.). 
Od personelu pielęgniarskiego np. wyrażania się w sposób bardziej zrozumiały dla pacjenta (32 proc.
) a także zapewnienia większej intymności podczas badania  (30 proc
.).

Więcej: gizycko.wm.pl

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH