Fundusz rozmawiał ze świadczeniodawcami o obsłudze pacjentów

Opolski oddział NFZ podsumował w rozmowach ze świadczeniodawcami ich działalność w pierwszym kwartale tego roku.

Jak mówi portalowi rynekzdrowia.pl Kazimierz Łukawiecki, dyrektor opolskiego oddziału Funduszu, w ramach systematycznej współpracy pomiędzy płatnikiem a świadczeniodawcami rozmawiano m.in. o podnoszeniu jakości usług, a tym samym o odpowiednim zachowaniu wobec pacjenta.

– Nie zwiększyła się ilość skarg na personel medyczny, ale rozmawiamy o polepszeniu kultury obsługi pacjenta, ponieważ czym jest ona lepsza, tym wyższa jakość całej usługi oferowanej przez placówkę – tłumaczy nam dyrektor Łukawiecki.

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH