Enel-Med przedstawił wyniki finansowe Adam Rozwadowski, prezes CM Enel-Med

Przychody Centrum Medycznego Enel-Med w 2009 r. wyniosły 120,7 mln zł i są o ponad 8 mln zł wyższe niż w roku 2008 - informuje spółka w komunikacie.

8-procentowy wzrost przychodów jest efektem przede wszystkim zwiększenia sprzedaży abonamentów medycznych Enel-Care dla klientów korporacyjnych. Ich wartość w 2009 roku wzrosła o ponad  9 proc. i osiągnęła poziom ok. 60 mln zł. Wpływy ze sprzedaży pakietów Enel-Care nadal stanowią największy, bo 50-procentowy, udział w przychodach firmy.

– Od blisko 10 lat nasze przychody systematycznie rosną. Jest to zasługa przede wszystkim jasno określonego i konsekwentnie realizowanego planu rozwoju firmy -– mówi Adam Rozwadowski, prezes CM Enel-Med. – Dużą wagę przywiązujemy do budowy nowych placówek, inwestycji w wysokospecjalistyczną diagnostykę obrazową oraz usługi hospitalizacyjne.

Znaczny wzrost firma zanotowała także w segmencie usług szpitalnych oraz diagnostyki obrazowej, która jest drugim, po abonamentach medycznych, najbardziej dochodowym obszarem w Centrum. Istotnym i z każdym rokiem powiększającym udziałem w przychodach spółki jest kontrakt z NFZ, który w 2009 r. osiągnął 12,8 mln zł.

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH