Bydgoszcz: zadowoleni z call center

Rozdzielenie rejestracji pacjentów między rejestratorki a call center przyniosło oczekiwane usprawnienia w pracy ZOZ MSWiA. Lecznica chce w 2012 r. zaoferować rejestrację przez internet.

Jak podaje Gazeta Wyborcza, wprowadzenie call center było reakcją na liczne skargi pacjentów czekających w kolejce podczas, gdy rejestratorki odbierały telefony. Podział pracy między rejestrację a call center sprawdził się. Lecznica rozważa teraz wprowadzenie rejestracji przez internet. Rozwiązanie najprawdopodobniej wejdzie w życie w 2012 r.

Kolejnym krokiem jest zmiana wizerunku ZOZ MSWiA w Bydgoszczy. Nowa rejestracja dla pacjentów przypomina standardem nowoczesne hotelowe wnętrza.

Więcej: www.gazeta.pl Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

PARTNER DZIAŁU

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH