Bydgoski NFZ: nie ma recept na telefon

Pacjenci Polikliniki 10 Wojskowego Szpitala Klinicznego nie będą już mogli zamawiać telefonicznie recept na leki.

NFZ wymaga, żeby pacjenci Polikliniki, którzy leczą się przewlekle, stawiali się u lekarza za każdym razem, kiedy potrzebują kolejną receptę.

Wcześniej pacjenci mogli zgłosić zapotrzebowanie na nową receptę telefoniczne, a potem przyjść i ją odebrać. Teraz jednak NFZ wymaga, aby przed wypisaniem recepty, lekarz prowadzący przyjął swojego pacjenta na konsultację. 

Ze zmiany niezadowoleni są pacjenci. W Poliklinice przyznają zaś, że często zdarzało się, iż osoby zamawiające recepty telefonicznie, ich nie odbierały. 

Barbara Nawrocka, rzecznik kujawsko-pomorskiego OW NFZ tłumaczy w rozmowie z Gazetą Wyborczą, że wypisanie recepty jest elementem porady medycznej. Decyzja NFZ w sprawie recept jest nieodwołalna. 

Więcej: Gazeta Wyborcza

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH