Biomed: rośnie sprzedaż, ale powiększa się też strata firmy Od początku sierpnia trwają prace nad wdrożeniem zmian poprawiających rentowność oraz płynność spółki Biomed-Lublin. Fot. Archiwum

Spółka Biomed-Lublin w pierwszym półroczu wypracowała ponad 19 mln zł przychodów ze sprzedaży. To około 2,6 mln zł więcej niż w analogicznym okresie 2015 r. Jednak straty wytwórni surowic i szczepionek wzrosły.

Jak informuje Kurier Lubelski, wzrost sprzedaży to zdaniem zarządu firmy sygnał, że sytuacja jest ustabilizowana. Spółka wykazała bowiem znaczący wzrost sprzedaży pomimo intensywnych prac nad planem restrukturyzacji. 

W ocenie Andrzeja Stachnika, prezesa firmy od 1 sierpnia br. prace nad wdrożeniem zmian poprawiających rentowność oraz płynność spółki są na etapie rozpisywania poszczególnych elementów strategii na plany operacyjne.

Niestety strata netto spółki sięgnęła 9,76 mln zł., podczas gdy w ubiegłym roku wynosiła 2,61 mln zł. Obecny dług przedsiębiorstwa to ok. 120 mln zł.

Więcej: www.kurierlubelski.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

PARTNER DZIAŁU

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.