Przedsiębiorcy z branży farmaceutycznej coraz chętniej wchodzą na kosmetyczne podwórko. Spółką CEPD (z grupy Pelion), która zarządza siecią aptek Dbam o Zdrowie, dwa miesiące temu przejęła Drogerie Natura.

Szlaki w łączeniu drogerii i aptek przetarł w Polsce izraelski Super-Pharm.

Przemysł farmaceutyczny szuka utraconych zysków w branży kosmetycznej, która spadki w kanale tradycyjnym rekompensuje w aptekach - informuje Puls Biznesu.

Lista aptek i hurtowni farmaceutycznych, które mają zakusy na rynek kosmetyczny, jest znacznie dłuższa. Neuca, giełdowy dystrybutor leków, wprowadził do aptek markę dermokosmetyków Cera +. Apteki Ziko wchodzą w dermokosmetyczny koncept Ziko Dermo. Obecnie liczy około 17 placówek.

Także firmy kosmetyczne również coraz śmielej spoglądają na rynek farmaceutyczny, przede wszystkim mniej regulowane leki OTC  i suplementy diety.

Więcej: www.tvn24.pl

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH