Spółka Prosper S.A. odnotowała w III kwartale br. większą rentowność. Marża ze sprzedaży towarów zwiększyła się w stosunku do analogicznego okresu rok temu o ponad 13 proc., z 28 mln do 31,7 mln zł.

- Wyniki pokazują, że mimo słabszego dla branży okresu wakacyjnego i zawirowań na rynku potrafimy zwiększać zysk dzięki naszej strategii rynkowej, dobremu programowi marketingowemu i dużej bazie współpracujących z nami aptek - mówi Adam Pieniacki, dyrektor finansowy Prosper.

Spółka kontynuuje politykę redukcji kosztów zarządzania, które zmniejszono o 340 tys. zł w stosunku do II kwartału 2008 roku.

Pozycję firmy umacnia również podpisanie umowy z koncernem AstraZeneca, na mocy której Prosper staje się jednym z trzech wyłącznych dystrybutorów leków tej firmy w modelu sprzedaży bezpośredniej w Polsce.

Wdrożenie sprzedaży rozpocznie się w pierwszej połowie 2009 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH