Producenci leków na przeziębienie walczą o klienta

Polski rynek leków na przeziębienie, z rocznymi obrotami na poziomie blisko 2 mld zł, to numer jeden wśród preparatów sprzedawanych bez recepty. Jesienią zacznie się na nim prawdziwa wojna o "katar Kowalskiego" - zapowiada "Puls Biznesu".

Izraelski koncern farmaceutyczny Teva szykuje się do wielkiej kampanii. Przeprowadzi ją wspólnie z firmą Procter & Gamble (P&G), z którą pod koniec 2011 r. utworzył joint venture o nazwie PGT Healthcare do komercjalizacji wybranych, najlepiej rokujących produktów Tevy.

Jacek Furman, prezes pabianickiego Aflofarmu, nie wróży Tevie sukcesu. Aflofarm swoją wiodącą pozycję na polskim rynku osiągnął w pierwszym półroczu 2012 r. dzięki reklamom, na które wydał 466,3 mln zł.

Więcej: www.pb.pl

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH