Organizacje zrzeszające producentów suplementów diety do połowy lipca przedstawią Urzędowi Ochrony Konkurencji i Konsumentów projekt samoograniczeń w reklamie suplementów diety.

Nad projektem pracują: Polski Związek Producentów Leków bez Recepty PASMI, Związek Producentów i Dystrybutorów Suplementy Polska, Polfarmed i Krajowa Rada Suplementów i Odżywek

Tymczasem Ministerstwo Zdrowia rozważa projekt zakazu reklamowania leków OTC. Ze względu na dyrektywę Parlamentu Europejskiego (z 6 listopada 2001 roku) całkowity zakaz reklamy leków nie jest możliwy.

Sektor farmaceutyczny według raportu SMG w ub.r. na reklamę wydał 963 mln zł, co stanowi 12,6 proc. całego rynku reklamowego.

Więcej: www.biznes.onet.pl

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH