Firmy farmaceutyczne kojarzone są przede wszystkim z produkcją leków. Nie każdy pamięta, że prowadzą one również szereg działań społecznych. W efekcie różnych akcji oraz kampanii społecznych, do apteki przychodzi pacjent bardziej świadomy i wyedukowany. Chcieliśmy udowodnić kobietom, bo do nich głównie skierowane były letnie spotkania, że rodzinne i zawodowe obowiązki nie muszą przysparzać im bólów głowy.

I to chyba się udało, bo wszyscy, którzy wzięli udział w piknikach „Etopiryna – Przyjaciółkom” wychodzili z nich odprężeni i uśmiechnięci. Panie chętnie korzystały z porad wizażystek i lekcji makijażu, panowie w tym czasie odwiedzali plenerowe gabinety lekarskie, szukając porad u specjalistów. Dzieci, pod czujnym okiem opiekunów, brały udział w specjalnie dla nich przygotowanych konkursach i zabawach. A wszyscy chętnie przysiadali, żeby posłuchać wykładów w ramach letniej Szkoły Dobrych Manier, i tak samo ochoczo brali udział w konkurach na temat savoire-vivre’u. Okazało się, że wiele pań doskonale orientuje się w niuansach dobrego zachowania. Wie jak przyjmować gości, organizować przyjęcia, jak również bardziej kameralne i niezobowiązujące spotkania.

Magda Mikulska, Dział Brand PR, Polpharma, koordynator akcji „Etopiryna – Przyjaciółkom”

Kobiety – specjalistki od zdrowia

Rozmowa z Joanną Baś-Marjańską, marketing managerem OTC w firmie Polpharma, organizatorem wakacyjnych pikników „Etopiryna – Przyjaciółkom”.

– Skąd pomysł na pikniki?
– Chcieliśmy zaproponować rodzinom inną możliwość spędzania wolnego czasu, a pikniki kojarzą się właśnie z rodzinną atmosferą, spotkaniami z przyjaciółki i odpoczynkiem. Mamy lato, idealn ą porę roku na wspólne wypady za miasto, stąd blisko już było do pomysłu weekendowych, wakacyjnych spotkań.

– „Etopiryna – Przyjaciółkom” taką nazwę nosiły państwa pikniki.  Czy były skierowane wyłącznie do kobiet?
Głównie, ale to nie oznacza, że nie do ich bliskich. Bo dla kobiety najważniejsza jest rodzina. Dodatkowy powód był taki, że to my kobiety częściej cierpimy na bóle głowy. My też decydujemy jakie środki przeciwbólowe znajdują się w domowych apteczkach, jesteśmy domowymi ekspertami w sprawach zdrowia.

– Odwiedziliście 14 miast w Polsce. Jak byliście w nich przyjmowani?
– Jesteśmy bardzo mile zaskoczeni ciepłym przyjęciem z ze strony mieszkańców miejscowości, w których gościliśmy. Na spotkania z nami przychodziły całe rodziny i chętnie korzystały ze wszystkich atrakcji, które im oferowaliśmy, a atrakcji tych było niemało.

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH