Nie zobaczymy już "lekarzy" w reklamach? W projekcie ma się znaleźć m.in. zapis mówiący o całkowitym zakazie używania w reklamie wizerunku prawdziwego czy fikcyjnego lekarza. Fot. Archiwum

W lipcu organizacje zrzeszające producentów suplementów diety mają przedstawić Urzędowi Ochrony Konkurencji i Konsumentów projekt samoograniczeń w reklamie suplementów diety.

Jak podaje portal Onet.pl, nad treścią projektu pracują cztery organizacje: Polski Związek Producentów Leków bez Recepty PASMI, Związek Producentów i Dystrybutorów Suplementy Polska, Polfarmed oraz Krajowa Rada Suplementów i Odżywek.

Inicjatorzy projektu przekonują, że niezależnie od tego, jaka będzie decyzja UOKiK, jako branża opublikują dokument i pokażą na jakie zmiany  samoograniczenia są gotowi. Wiadomo, że w projekcie znajdzie się zapis mówiący o całkowitym zakazie używania w reklamie wizerunku prawdziwego czy fikcyjnego lekarza, farmaceuty, położnej czy pielęgniarki. 

Organizacje zrzeszające producentów leków ustaliły, że w przypadku reklamy suplementów diety powinny pojawiać się wyraźne oznaczenia podkreślające, że promowany jest suplement.

Więcej: www.biznes.onet.pl

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH