Jelfa SA wdraża nową strukturę zarządzania marketingiem i sprzedażą.

Kluczowe grupy terapeutyczne ‒ OTC, dermatologia, urologia, okulistyka, metabolizm i neurologia oraz lecznictwo zamknięte ‒ będą miały nowych dyrektorów.

Do najważniejszych zadań nowych dyrektorów będzie należało zarządzanie pracą zespołów odpowiedzialnych za planowanie i wdrażanie strategii marketingowej i sprzedażowej w poszczególnych grupach produktów.

‒ Zaangażowanie w osiąganie wspólnych celów jest bardzo ważne, zwłaszcza obecnie, kiedy działamy na tak konkurencyjnym rynku ‒ mówi Krzysztof Łokaj, dyrektor zarządzający ds. handlowych w Jelfa SA.

‒ Priorytetem jest odpowiednie zarządzanie i koordynacja pracy firmy, tak by podnieść jej efektywność i rentowność. Dlatego w 2011 roku skupimy się na naszych kluczowych obszarach terapeutycznych, które od zawsze kojarzą się z Jelfą i jej portfolio ‒ dodaje Łokaj.

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH