Groźniejszy od Mocarza Krokodyl pojawił się w Polsce "Krokodyl" to jeden z najbardziej niebezpiecznych środków odurzających. Fot. Archiwum

"Krokodyl" to jeden z najbardziej niebezpiecznych środków odurzających. Kiedy kilka lat temu pojawił się w Rosji, z przerażeniem pisały o nim media na całym świecie. Teraz jest dostępny też w Polsce - alarmuje serwis Głosu Pomorza.

Pielęgniarka, która opowiada o skutkach jego używania, pracuje na oddziale, gdzie trafiają pacjenci z najcięższymi schorzeniami po narkotykach. Twierdzi, że u pacjentów, którzy trafiają na oddział po jego użyciu, najczęściej musi nastąpić amputacja kończyn.

Ostatnio na oddział trafił człowiek po zażyciu "Krokodyla". Zdjęcia, jakie pokazuje pielęgniarka, przerażają: ciało jest czarne, skóra odpada, powstaje martwica.

Pielęgniarka, rozmówczyni Uwagi! TVN, zdecydowała się opowiedzieć o swojej pracy (nie ujawniła nazwy szpitala), żeby przestrzec młodych ludzi, którzy myślą o spróbowaniu narkotyków czy dopalaczy. - Być może ktoś zrezygnuje z tego pomysłu po tym, co usłyszy? Może uda się uratować chociaż jedno ludzie życie? - powiedziała.

Czytaj: www.gp24.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH