Główny Inspektor Farmaceutyczny nakazuje firmie US Pharmacia zaprzestanie prowadzenia reklamy wizualnej produktów: Gripex, Gripex Hot Activ, Gripex Noc, Gripex Max, rozpowszechnianej za pośrednictwem strony internetowej www.usp.pl/gripex.

Zdaniem Inspektora, zawarte w haśle reklamowym sformułowanie "skutecznie zwalcza" komunikuje odbiorcy reklamy, że produkty z linii Gripex są skuteczne w walce z objawami grypy i przeziębienia, a po ich zastosowaniu ustąpią uciążliwe objawy.

W ocenie GIF reklama leków zawierająca sformułowanie "skutecznie zwalcza" narusza przepis, zgodnie z którym reklama leku kierowana do publicznej wiadomości nie może zawierać treści zapewniających, że przyjmowanie produktu gwarantuje właściwy skutek.

Więcej: http://www.gif.gov.pl/

Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH