Główny Inspektor Farmaceutyczny nakazuje spółce US Pharmacia zaprzestanie prowadzenia reklamy leku Gripex HotActive kierowanej do publicznej wiadomości w formie spotu reklamowego.

Kontrowersyjna reklama zawiera hasło: "Gripex Hot Active to kompozycja składników gotowych do wchłonięcia, natychmiast po wypiciu szybko zwalcza te wszystkie objawy" (…) I udało się. Gripex niezawodnie".

Wątpliwości GIF budzi m.in. przekaz zawarty w reklamie, przedstawiającej sylwetkę dziennikarki otoczonej nazwami objawów choroby, które znikają natychmiast po zażyciu produktu oraz obrazująca szybkie tempo pracy w redakcji - czas jaki upływa od momentu, gdy chora dziennikarka dowiaduje się o wywiadzie telewizyjnym do chwili przeprowadzenia tego wywiadu przez zupełnie zdrową i uśmiechniętą bohaterkę spotu.

Więcej: http://www.gif.gov.pl/

Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH