31 lipca mija termin składnia przez apteki sprawozdań o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym za minione półrocze.

Każda apteka ma obowiązek odebrać od pacjenta zużyty sprzęt elektroniczny lub elektryczny (ciśnieniomierz, gleukometr, inhalator, itp.), jeżeli pacjent zechce taki sprzęt oddać. Podobnie musi postąpić każdy punkt sprzedaży takich urządzeń, gdy ktoś, kupując nowy, zechce się pozbyć starego.

Nawet jeśli w danym półroczu nie wystąpiło odebranie takiego sprzętu, apteka ma obowiązek przesłać sprawozdanie zerowe. Za jego brak grozi kara grzywny.

Sprawozdania składa się co pół roku w terminach do 31 lipca za I półrocze i do 15 marca za drugie półrocze. Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH