A&D Pharma o dystrybucji i planach rozwoju marki Compeed Dariusz Adamusiński, dyrektor zarządzający A&D Pharma Poland; FOT. Materiały prasowe

1 lutego 2018 r. firma A&D Pharma została wyłącznym dystrybutorem produktów marki Compeed w Polsce. O związanym z tym potencjale rozwojowym, głównych przewagach konkurencyjnych marki, jak również rozwoju firmy w Polsce rozmawiamy z Dariuszem Adamusińskim, dyrektorem zarządzającym A&D Pharma Poland.

- Jakie korzyści przyniesie firmie A&D Pharma status wyłącznego dystrybutora produktów marki Compeed?
- Z pewnością będzie to dla nas ogromna korzyść wizerunkowa. Zostaliśmy bowiem dystrybutorem produktów marki o wysokiej rozpoznawalności zarówno wśród konsumentów, jak i farmaceutów. Dla przykładu - w gronie, do którego dołączył Compeed są już między innymi Fervex, Efferalgan, Blend-a-Dent, Oral-B, Bobik, Skincode, jak również leki z wielu obszarów terapeutycznych.

- Powiedział Pan o wysokiej rozpoznawalności marki Compeed. Czy przekłada się ona również na zaufanie konsumentów, a tym samym sprzedaż produktów?
- Oczywiście! Compeed to marka „ikona” i europejski lider sprzedaży w segmencie plastrów na opryszczkę, otarcia i odciski. W samym 2016 r. sprzedaż produktów przyniosła w Europie zysk przekraczający 90 mln euro. Natomiast w Polsce od kilku lat możemy mówić o stabilnej sprzedaży na poziomie 23 milionów złotych, co stanowi de facto blisko 80% rynku. Utrzymanie status quo nas jednak nie interesuje - chcemy doprowadzić do przynajmniej dwucyfrowego wzrostu w ciągu najbliższych 3 lat.

- Które produkty marki są najpopularniejsze?
- Flagowym produktem marki są przede wszystkim plastry na opryszczkę. To o tyle zaskakujące, że Compeed jest kojarzony przede wszystkim z rozwiązaniami dedykowanymi ochronie stóp. Tymczasem sprzedaż plastrów na opryszczkę to nawet 25% łącznej sprzedaży wszystkich produktów. Jest to wyjątkowe rozwiązanie dla osób szukających natychmiastowej pomocy w uciążliwym problemie, jakim jest opryszczka.

Plastry stanowią antywirusową tarczę, dzięki czemu zmniejszają ryzyko zakażeniem oraz stwarzają optymalne środowisko do przyśpieszenia gojenia zmiany opryszczkowej. Warto podkreślić, iż opryszczka po nałożeniu plastra staje się niewidoczna, a sam plaster działa i utrzymuje się na skórze do 12 godzin. Dzięki temu nie trzeba maskować wstydliwego problemu, a wręcz przeciwnie, ponieważ plastry Compeed na opryszczkę pozwalają na nałożenie makijażu na usta.

Ten aspekt szczególnie znajduje uznanie u płci pięknej. Stosowanie wspomnianych plastrów daje poczucie komfortu i bezpieczeństwa.

- Co wyróżnia markę Compeed na rynku, że konsumenci tak chętnie po nią sięgają?

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH