GRUPA PTWP

W zwyrodnieniu stawów suplementy diety nie pomogą

  • PAP/Rynek Zdrowia
  • 03-10-2008 10:16

Pismo

Trwające dwa lata wieloośrodkowe badania dotyczące pacjentów ze zmianami zwyrodnieniowymi stawów kolanowych przeprowadzili naukowcy z University of Utah.

Okazało się, że ani glukozamina, ani siarczan chondroityny nie zahamowały zaniku kostki stawowej, który mierzono na podstawie szerokości szczeliny między końcami kości udowej i piszczeli, widocznymi na zdjęciach rentgenowskich.

PARTNER PORTALU
partner portalu rynekzdrowia.pl
reklama
Przetargi
Wyszukiwarka ofert przetargów UZP
Praca
Wyszukiwarka ofert pracy
Copyright by Rynek Zdrowia