Polfa Warszawa wprowadza na rynek nową markę

Polfa Warszawa będzie sygnowała sprzęt medyczny przeznaczony do użytku domowego, m.in. termometry, ciśnieniomierze czy wagi marką Medic Zone. Tym samym spółka zamierza wejść w nowy dla siebie obszar rynku.

Właścicielem marki Medic Zone i jedynym dystrybutorem tego sprzętu na polskim rynku będzie Polfa Warszawa. Produkty sygnowane nową marką zaczną pojawiać się w sklepach od I kwartału 2012 roku. Początkowo będą to trzy linie produktowe: ciśnieniomierze, termometry bezdotykowe oraz wagi z analizatorami tkanki tłuszczowej.

- Dystrybucja będzie budowana stopniowo, docelowo w perspektywie kilku miesięcy produkty będzie można kupić na terenie całej Polski, zarówno w dużych sieciach elektromarketów, jak i w dużych sieciach aptek i w specjalistycznych sklepach ze sprzętem medycznym - zapowiada Tomasz Trela, rzecznik Polfy Warszawa.

Urządzenia będą powstawać we współpracy z producentami z Korei i Chin, którzy udostępniają swoją produkcję także największym europejskim koncernom.

- Naszym celem jest zaoferowanie polskim konsumentom solidnych i nowoczesnych produktów w rozsądnej cenie - mówi Tomasz Trela. Docelowo produkty sprzedawane w ramach marki Medic Zone mają stać się dla Polfy Warszawa ważnym dodatkowym źródłem przychodu.

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH